Mødelokaler

Mødelokale 1-3 (lille vifte)

Op til 120 deltagere (130 m2)

Lille vifte ligger placeret i stueplan med store panorama vinduer ud til naturgrunden. I pauserne kan den foranliggende terrasse med fordele benyttes til at trække frisk luft. Mødelokale 1-3 kan også deles op i mindre grupperum eller breakout rooms. I lille vifte forefindes LED dagslysskærm og mulighed for mikrofon og head sets. Bordopstillinger: langbord, U-bord, skoleborde og biograf. 

Mødelokale 4 (viften)

Op til 200 deltagere (270 m2)

Mødelokale 4 ligger placeret i stueplan med direkte udgang til foyeren. Store panorama vinduer ud til naturgrunden sikrer masser af dagslys. I pauserne kan den foranliggende terrasse med fordele benyttes til at trække frisk luft. I mødelokalet forefindes LED dagslysskærm og mulighed for mikrofon, head sets og videokonference. Bordopstillinger: U-bord, skoleborde, langborde, biograf og øer. 

Mødelokale 5 (stor vifte)

Op til 350 deltagere (400 m2)

Mødelokale 5 forener mødelokalerne 1-4 til ét stort. Det ligger placeret i stueplan med direkte udgang til foyeren. Store panorama vinduer ud til naturgrunden sikrer masser af dagslys. I pauserne kan den foranliggende terrasse med fordele benyttes til at trække frisk luft. I mødelokalet forefindes 2 x LED dagslysskærm og mulighed for mikrofon, head sets og videokonference. Bordopstillinger: skoleborde, biograf og øer. 

Mødelokale 6

Op til 30 deltagere (50 m2)

Mødelokale 6 ligger placeret i stueplan ved siden af restauranten. I mødelokalet er der mulighed for videokonference. Bordopstillinger: U-bord, skoleborde og biograf.

Mødelokale 7

Op til 10 deltagere (20 m2)

Mødelokale 7 ligger placeret i stueplan ved Calles Corner. I pauserne kan den foranliggende terrasse med fordele benyttes til at trække frisk luft. I mødelokalet forefindes videokonference. Bordopstillinger: Langbord. 

Mødelokale 8

Op til 25 deltagere (70 m2)

Mødelokale 8 ligger placeret i stueplan ved Calles Corner. Store panorama vinduer sikrer masser af dagslys. I pauserne kan den foranliggende terrasse med fordele benyttes til at trække frisk luft. I mødelokalet forefindes smartscreen og videokonference. Bordopstillinger: skoleborde, U-bord, biograf og øer. 

Mødelokale 9

Op til 10 deltagere (20 m2)

Mødelokale 9 ligger placeret i stueplan ved Calles Corner. I pauserne kan den foranliggende terrasse med fordele benyttes til at trække frisk luft. I mødelokalet forefindes videokonference. Bordopstillinger: Langbord. 

Mødelokale 10

Op til 25 deltagere (70 m2)

Mødelokale 10 ligger i Efeu-huset med panorama vinduer ud til naturgrunden. I pauserne kan den foranliggende terrasse med fordele benyttes til at trække frisk luft. Granitvæggen regulerer temperaturen i lokalet. I mødelokalet forefindes videokonference. Bordopstillinger: U-bord, skoleborde, langbord og biograf. 

Den grønne iglo

Op til 20 deltagere

Igloen ligger i stueplan med direkte udgang til foyeren. I pauserne kan den foranliggende terrasse med fordele benyttes til at trække frisk luft. Unik mødeform hvor alle deltagere kan se skærmen og hinanden. Igloen er særlig god til brainstorming og fælles præsentationer. Hullet foroven i igloen sikrer masser af dagslys. Fremragende akustik. I igloen forefindes 4 x skærme.

Strandvejshuset

Op til 14 deltagere

Strandvejshuset ligger ved siden af Hotel GSH, og er en nyopført villa til 14 personer. Huset kan du leje til bestyrelsesmøder, teambuilding, strategidage eller andre events - og vores dygtige kokke kreerer også gerne en privat middag for jer i villaen. Ønsker I en eller flere overnatninger, kan dette også lade sig gøre. Strandvejshuset er indrettet med 7 soveværelser (dobbeltseng), 3 badeværelser, stort køkken-alrum, stue, billardbord og 2 terrasser med have- og loungemøbler. I kan selvfølgelig også bo i villaen, men stadig afholde jeres møder i lokalerne på Hotel GSH. Kun fantasien sætter grænser. 

Mødelokale 1-3 (lille vifte)

Mødelokale 1-3 (lille vifte)

Mødelokale 4 (viften)

Mødelokale 4 (viften)

Mødelokale 5 (stor vifte)

Mødelokale 5 (stor vifte)

Mødelokale 6

Mødelokale 6

Mødelokale 7

Mødelokale 7

Mødelokale 8

Mødelokale 8

Mødelokale 9

Mødelokale 9

Mødelokale 10

Mødelokale 10

Den grønne iglo

Den grønne iglo

Strandvejshuset

Strandvejshuset

Mødelokaler, der passer til jeres behov

Møderummene har fleksibel størrelse, således at du kan få præcist den indretning, som du ønsker, uanset om I er 2 eller 350 deltagere. Hvis I skal lave gruppearbejde, så kan du få opdelt hver gruppes stole i særlige farver, så det er nemt at se, hvem som er på "gult" eller "rødt" hold. Prøv også mødelokalet "den grønne iglo", hvor I får en hulefornemmelse, der skaber nærvær og intensitet i jeres møde. Rundt om jeres mødelokale er der hyggeområder, hvor I kan nyde en forfriskning - eller "bare" tage en af de små samtaler, som binder dit team sammen. Hvis I er en stor gruppe, så kan I også vælge at leje hele Hotel GSH, således at I har hele hotellet for jer selv.

Kapacitetsoversigt

  • Samlet antal mødelokaler: 10
  • Samlet antal grupperum: 9
  • Max. antal personer i biografopstilling: 350
  • Max. antal personer ved skoleborde: 160
  • Max. antal personer ved stående reception: 700
  • Udstillingsmuligheder, antal i m²: 400

Standardudstyr i alle mødelokaler

  • Gratis WiFi
  • Flip over
  • Skærm
  • PC 

Har du specielle ønsker til AV, lyd eller lys til dit møde? Ved hjælp af lokalt samarbejde med BARE Event, er det muligt at få realiseret dine drømme til AV, lyd og lys på Green Solution House. Kontakt eventchef Cathrine Ingildsen og lad os sammen realisere dit mødelokale. 

Teknisk support

AV-udstyret står klar til brug ved mødestart, og er lige til at koble til. Er du i tvivl eller får du brug får hjælp, står der altid en medarbejder til rådighed. Hvilket AV-udstyr du har til rådighed udover standardudstyret, afhænger af hvilket mødelokale du booker. Spørg Cathrine Ingildsen hvis du er i tvivl om hvilket mødelokale, der passer bedst til dit møde.

Book dit mødelokale nu

Skal Green Solution House lægge lokaler til dit næste møde? Send en forespørgsel eller kontakt eventchef Cathrine Ingildsen:
* Telefon: 56 90 44 44
* Mail: event@bornholmhotels.dk.